Explore the community Forums Lectora Online Lectora Online Questions & Answers Question (if possible drag and drop) with variable input Reply To: Question (if possible drag and drop) with variable input

#445874 Score: 0
Profile photo of Asman Khan (NL)
Asman Khan (NL)
Member
beginner
intermediate
picture perfect
curious george
profile
wise owl
friend finder
@akhan.6388

<span class=”handle-sign”>@</span>mnotermans Super, ik ben helemaal blij. Ik ga er in duiken, maar kan wel zien dat je goed bezig bent geweest hoe ik het hier zo lees. Topper! Heel erg bedankt.

Wat betreft vraag 2, in het voorbeeld heb ik het echt als een vraag geformuleerd (in de zin van deze kan goed/fout zijn). Echter had ik de vraag anders moeten formuleren/een andere vraag moeten stellen in deze voorbeeld. Zoiets als; Rangschik deze op basis van het fruitsoort dat jij het meeste eet. Hierbij is 1 het meest gegeten fruitsoort wat jij eet en 10 het minst door jou gegeten fruitsoort. Vraag 2 is origineel een vraag waarin naar de voorkeur gevraagd van de cursist gevraagd wordt.

Ik hoop dat ik iets van de Array/Javascripts ga begrijpen. Ben hier namelijk niet heel erg in thuis. Leuke uitdaging dus voor deze regenachtige weekend!

Nogmaals bedankt en ik kom vast nog wel even in de lucht voor vragen heb ik het idee.